FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj     
Główka w dół
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Tarnów 126p Team Strona Główna :: Mechanika Fiata126p
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piątek
Klubowicz Moderator



Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łękawica

PostWysłany: Pon 12:04, 23 Kwi 2007    Temat postu: Główka w dół

Musze rozebrać silnik bo mi bierze olej ( 2L na 500 km Evil or Very Mad ), i wymyśiłem ze przy okazji walne sobie głowice w dół.
I teraz nurtują mnie pytania:
- O ile milimetrów ją walić ??
- Co z tłokami ??
- Co z zaworami ??


___________________________________

EDIT:
Postanowione:
2.5 mm w dół, do takiego planu trzeba szlifować tłoki, zeby mi nie wbiły zaworów w półke z głośnikami ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maUkers
Przyjaciel



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tarnow

PostWysłany: Pon 13:23, 23 Kwi 2007    Temat postu:

z tłokami nic zawory wypoleruj i pobaw sie z kanałami wydechowymi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piątek
Klubowicz Moderator



Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łękawica

PostWysłany: Pon 14:56, 23 Kwi 2007    Temat postu:

Pobaw ... czyli ... ?? ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maUkers
Przyjaciel



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tarnow

PostWysłany: Pon 17:55, 23 Kwi 2007    Temat postu:

wypoleruj i rozwierc tak aby była taka sama srednica jak w kolanku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dominik
Klubowicz



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Pon 21:44, 23 Kwi 2007    Temat postu:

Ja będę jutro zanosił do planowania następną głowice na 2mm zeby nie musiec sie bawic w skracanie oslon popychaczy , nacieć na tłokach itp. Teraz mam 1,5mm i wszystko seryjne pasuje, wiec 2 tez bedzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Burdi
Administrator



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Wto 11:54, 24 Kwi 2007    Temat postu:

ZAWORóW NIE RUSZAJ ABSOLUTNIE, JEżELI CHESZ TO ZROBIć TANOI. rOZSZCZELNI cI SIE GłóWKA PRZY TAKIM SPRężANIU I BęDZIESZ MUSIAł gniazda WSTAWIAć lub docierać . nAGAR USZCZELNIA PRZECIEż.


Główke liźnij do 2 mm max. Z zaworami nic sienie stanie, bo to granica tolerancji, więcej nie ma sensu, bo niewiele uzyskasz a silnik będzie przeprężony. polecałbym od razu kołko liznąć,bo wtedy widziałbyś efekty. Koszt planowania głowicy to 20 - 25 na ks. skorupki robą dobrze, od razu można tam kołko zawieźć20 -25 za stoczenie. Co dopopychaczy, to bym się zastanowił, bo szybciej szlag trafia uszczelni osłon.


pozdro


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Burdi dnia Wto 17:13, 24 Kwi 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maUkers
Przyjaciel



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tarnow

PostWysłany: Wto 14:36, 24 Kwi 2007    Temat postu:

wypoleruj zawory wydechowe z obu stron a dolotowe tylko od strony komory spalania druga storna ma byc matowa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piątek
Klubowicz Moderator



Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łękawica

PostWysłany: Wto 14:40, 24 Kwi 2007    Temat postu:

Czyli postanowione ;]
Głowka - 2mm, i koło odchudze, tyle ze mam kolejny problem ;/
500 kilometrów temu wlałem 2 litry nowiutkiego olejku do motorka, i okazuje sie teraz ze bagnet jest suchy, a kontrolka oleju nie gaśnie, wniosek: H** mi Wpier**** olej !!! Evil or Very Mad a do tego kopci jak poje****.
Co teraz ??
Symeringi czy pierścienie ??
Dam rade to zrobic jeśli nigdy nie rozbierałem silnika ??

Acha i jeszce jedno.
Głowica moze być zajechana ??
Bo mam jeszcze 2 silniki: 650 i 600,
600 wymiata jak popierdo****, a 650 była troche mułowata
Pasuje mi od tej 650 wyciągnąć głowice i nią sie bawic, była mułowata to moze być zje**** głowica??
Jak poznać ze głowica jest zje**** ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maUkers
Przyjaciel



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tarnow

PostWysłany: Wto 14:48, 24 Kwi 2007    Temat postu:

jak kopci to pierscienie zuzyte i ci olej biora dasz rade bo silnik malucha jest prosty w budowie jak poznacz czy glowic nie zjechana..hmm moze poprostu tamten silnik miał za maął komprese lub uciekałą z pod podkłądki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Burdi
Administrator



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Wto 16:12, 24 Kwi 2007    Temat postu:

Fucus:) napisał:
jak kopci to pierscienie zuzyte i ci olej biora dasz rade bo silnik malucha jest prosty w budowie jak poznacz czy glowic nie zjechana..hmm moze poprostu tamten silnik miał za maął komprese lub uciekałą z pod podkłądki


pierdu pierdu ...

zanim zrobisz coś,to zdiagnozuj o co lotto. Nie koniecznie pierścienie, bo moze to być głowica. wypadnieta prowadnica zaworowa,lub wypalone gniazda zaworowe.

na pewno 2 l na 500 km to nie wina pierścieni, bo musiałbyś ich chyba nie mieć. Robi sie tak zwaną próbe olejową i kompresje, zbadaj se (pogadaj z bushmanem) i wtedy coś będziesz wiedział. Co do zaworów... jak nie masz zamiaru ddawać gówki do profesjonalisty to sie nie zabieraj. Fucus.. rady dotyczące usuwania nagaru to niedźwiedzia przysługa. Wg mnie jebłą uszczelka albo skąś sie leje mocno


Silnik jest prosty ściągnij zeszyty napraw. Smile i po sprawie.


pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maUkers
Przyjaciel



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tarnow

PostWysłany: Wto 18:30, 24 Kwi 2007    Temat postu:

ja to sam wypolerowałem kupiłem paste do docierania i po sprawdzaniu szczelnosci nie leci nic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piątek
Klubowicz Moderator



Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łękawica

PostWysłany: Śro 12:25, 25 Kwi 2007    Temat postu:

Budowy silnika sie wczoraj nauczyłem bo rozebrałem 2 pozostałe silniki które lezały w szopie ;]
Bushman umie to zrobic ??
A co do główki to odwioze ją na skorupke

Acha, i jeszcze:
Przez jakis czas jeździłem na hexanie (2.55 za litr), jeździłem na tym jakieś 2 miesiące.
Możliwe ze przez to tak sie stało ??, a teraz gdy jezdze na zwykłym paliwie moze to pzrestac brac olej ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maUkers
Przyjaciel



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tarnow

PostWysłany: Śro 13:32, 25 Kwi 2007    Temat postu:

a co to ten hexan ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piątek
Klubowicz Moderator



Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łękawica

PostWysłany: Śro 13:47, 25 Kwi 2007    Temat postu:

C6H14

Jakieś hujowe paliwo
Odpad jakiś
Coś jak gazolina


Pozwole sobie jeszcze powrócć do tematy planu głowicy:
Przy -2.5 nie bede musiał skracać osłon popychaczy ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Burdi
Administrator



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Sob 21:16, 28 Kwi 2007    Temat postu:

słuchaj .... moze Ci wybulić uszczelke... to 2,5 milimetra... weź sobie to narysuj ... głlówka ma siąść niżej ... ale popychacze będą trzymać dalej ... moze być poblem z samymi uszczelkami osłon. wg mnie 2,5 na seryjny wałek i koło zamachowe to dużo. Po takim planie wczesniej dociągnij głowicę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Tarnów 126p Team Strona Główna :: Mechanika Fiata126p Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
     Tarnów 126p Team: Fiat 126p     
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media
Regulamin