FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj     
Elegant

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Tarnów 126p Team Strona Główna :: Mechanika Fiata126p
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiotrG802
Klubowicz Moderator



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Śro 21:26, 10 Maj 2006    Temat postu: Elegant

Panowie... po wymianie uszczelki pod glowica w moim aucie i splanowaniu gowicy o 0,25 niemoge dojsc z autem do ladu... mianowicie szaleja mi wolne obroty .. wyreguluje silnik ladnie pochodzi chwile i albo wzrosna mu obroty albo spadna i zgasnie ... auto wlasciwie nieraguje na krecenie sruba od skladu mieszanki .. dawniej ladnie strzelalo mi w tlumik teraz strzela w gaznik .. moze ktos ma jakis pomysl co z tym zrobic i co moze byc tego przyczyna?? dodatkowo chyba nieotwiera mi sie termostat .. wie ktos jak go sprawdzic i po jakim czasie on sie powinien otworzyc ?? prosze o jakas pomoc bo mnie juz szlak trafia Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dominik
Klubowicz



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Czw 12:18, 11 Maj 2006    Temat postu:

To ze co obroty skaczą to na bank wina gaznika , konkretnie luzu na osce przepustnicy. Oczywiscie zakladam ze polączenie gaznik glowka jest szczelne. Co tak bidnie z tym planem? Termostat teraz przy takiej pogodzie to po 10km powinnien byc juz calkowicie otwarty, jak by co to nowy 20zl kosztuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawkog
Przyjaciel



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: KTA

PostWysłany: Czw 14:50, 11 Maj 2006    Temat postu:

teromostat chyba przy 70 stopniach sie otwiera czy jakos tak. zawsze mozna na zlomie kupic prawie za darmo zreszta podjedz do tego chlopa do moscic na zblitowska i sobie wykrec tam zostały chyba 3 silniki z termostatami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PiotrG802
Klubowicz Moderator



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Czw 18:41, 11 Maj 2006    Temat postu:

Dominik .. luz na przepustnicy wlasnie niema, teraz jeszcze odkrylem ze auto przerywa i zle chodzi tylko na wolnych i niskich obrotach jak juz sie wkreci wyzej to idzie. Co do termostatu to narazie wykrecilem calkiem puki jest cieplo to moze byc bez:P zastanawiam sie powaznie czy to nie wina elektryki ze tak glupieje na wolnych i niskich obrotach.. oczyiwscie rozbiore w sobote gaznik i bede szukal ustarek

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawkog
Przyjaciel



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: KTA

PostWysłany: Czw 19:31, 11 Maj 2006    Temat postu:

moze to wina kochanej lektreodyszy wolnych obrotów ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mis126
Przyjaciel



Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Czw 19:32, 11 Maj 2006    Temat postu:

Piotrze jak przerywa to moze byc kabelek albo sam czujnik polozenia walu ale wtedy by przerywal nie zaleznie od obrotow (w calym zakresie).A jesli przerywa tylko dol to moze zawory sa zle ustawione bo ja tak mam u siebie w elegancie, ale u mnie wogole juz klawiatura jest do wymiany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Burdi
Administrator



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Pią 19:49, 12 Maj 2006    Temat postu:

sprawdź główke i zawory ...


chodzi o zagrzanie silnika, a wiec robi Ci sie luz na ktoorymś, moze ktoorys konik jest nie halo ?

pamietaj, że uszczelkę masz dociągnąć po wymianie po pewnym czasie ... jedni podają 500 drudzy 700 inni 1000, założe siem,ze możesz już miec jakiś luz Razz (ważna jest kolejnośc dokręcania śrub, ale to wiesz pewnie)

Jak Ci sie waha nie leje, to gzior Git. Wolnych obrotów nie byłoby, gdyby kabelek był padniety, bo jedynie odpalanie miałoby sens na ssaniu i wdepnięciu gazu.

z głupich spraw jest jeszcze zacinające sie cięgno gazu, ale to raczej odpada.



albo aparat zapłonowy Cis ie rozwalił

p.s. sprawdź czy go nie zgubiłeś Razz:>?

<lol>


pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PiotrG802
Klubowicz Moderator



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Sob 10:40, 13 Maj 2006    Temat postu:

dzieki za kazda podpowiedz ... biore sie dzis z niego i postaram sie kazda rzecz o ktorej piszecie sprawdzic i ewentulnie usunac ... co z tego bedzie to czas pokaze Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PiotrG802
Klubowicz Moderator



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Nie 23:12, 14 Maj 2006    Temat postu:

juz wsio ok jest Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Burdi
Administrator



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Pon 1:02, 15 Maj 2006    Temat postu:

co było :>?


pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PiotrG802
Klubowicz Moderator



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Pon 9:34, 15 Maj 2006    Temat postu:

brak luzow zaworowych.. i moze tez troszke gaznik brudny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Burdi
Administrator



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Pon 10:57, 15 Maj 2006    Temat postu:

heheh who's the bitch Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy

1/2 rozwiązania była moja Very Happy
pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Tarnów 126p Team Strona Główna :: Mechanika Fiata126p Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
     Tarnów 126p Team: Fiat 126p     
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media
Regulamin