FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj     
Blacharka - podłoga

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Tarnów 126p Team Strona Główna :: Mechanika Fiata126p
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hondacx
tankuje



Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Sob 23:29, 29 Gru 2007    Temat postu: Blacharka - podłoga

Czy ktoś z kolegów wymieniał wspornik pod podłogą który mieści się na wysokości siedzeń. Proszę o porady na co można się władować przy takiej robocie. A może ktoś posiada własne pomysły i to sprawdzone. Mój wspornik jest tak do połowy zgniły jak mało co natomiast od drugiej strony zdrowy jak fabryka wypuściła. Troszkę to dziwne ale doszedłem dlaczego tak jest.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mis126
Przyjaciel



Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Nie 23:15, 30 Gru 2007    Temat postu:

chodzi Ci o poprzecznice?

jesli tak to sporo osob ja juz robilo w klubie, a raczej wiekszosci osob robil to Pawel. Jesli to roboty jest sama poprzecznica to wiekszych problemow nie ma z tym


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hondacx
tankuje



Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Pon 0:41, 31 Gru 2007    Temat postu:

Właśnie sie się obawiam iż przy wycinaniu nie zachowam równej powierzchni aby potem ten "ceownik" wspawać a ponad to są tam elementy które nachodzą ze wzmocnień choć to nie problem ponieważ te nadkładki można pominąć i potem przyspawać je do tego wymienianego elementu. Mam tą przewagę że od strony tunelu mam wygnite i widać ten wspornik (który jest cały pokruszony do tego miejsca.
Czy macie jakieś patenty na wymontowanie tego aby uzyskać równą powierzchnię - a może pójdzie jakimś przecinakiem.Diaxem w tym miejscu to utnę pod małym kontem a potem kupę szlifowania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Burdi
Administrator



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Śro 10:32, 02 Sty 2008    Temat postu:

przede wszystkim musisz uważać z nowymi częściami ... ponieważ ich jakość co do wymiarów pozostawia wiele do życzenia.najlepiej przecinaczkiem odłączyć wsporniki od siebie ... mowie o tych "uszach" . Co do wymontowania samego wspornika... to mozesz odciąć go prawie calego zostawiajac te uszy ... ktore albo zeszlifujesz... albo jak sie da przecinakiem odłączysz. Co polecam, na pewno nie przejmuj sie tak nierównościami, spokojnie dwa mlotki i są wstanie wyrównać powierzchnie po operacji, poza tym, jak juz złapiesz wstępnie poprzecznice... to spokojnie możesz , a przynajmniej powinieneś doklepać podłogę do owego wspornika. Wcześniej zabezpiecz go od środka, i nie zapomnij zrobić tego po spawanie.

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hondacx
tankuje



Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Śro 17:32, 02 Sty 2008    Temat postu:

Kurdę a to nie jest ceownik ?????
Ja myślałem że to jest ceownik i tam chciałem wstawić właśnie jego spawając do podłogi.
W sklepie facet pokazał mi coś co powinno być jednak to jakieś takie papierowe a w mym autku jest dość grube i masywne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dominik
Klubowicz



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Czw 1:37, 03 Sty 2008    Temat postu:

Takie teraz produkują 3 razy cieńsze niż były orginalnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piątek
Klubowicz Moderator



Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łękawica

PostWysłany: Czw 9:13, 03 Sty 2008    Temat postu:

Ewentualnie mozna by poszukać zdrowego dawcy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hondacx
tankuje



Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Śro 1:04, 16 Sty 2008    Temat postu:

No to Panowie do dzieła pokażcie co potraficie na temat blacharki - wiem że była przerabiana wielokrotnie ale to jakieś takie strasznie zakurzone posty.
Tak więc porady czas zacząć.
Stoję przed dylematem jak zabezpieczyć blachę po oczyszczeniu - zrobiły się troszkę purchelki i je przeszlifowałem do golasa i teraz można kłaść podkład ale to co słyszałem to warto coś położyć aby ta sytuacja nie powtarzała się i co radzicie ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bushman
Klubowicz Moderator



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Pawęzów

PostWysłany: Nie 18:00, 24 Lut 2008    Temat postu:

Na miejsca w ktorych pozostaly rdzawe wrzery (ktorych nieraz nie wyszlifujesz do zera bo ci blachy braknie) Cortanin F = 8,50 zl
pozniej podklad i autosmar albo jakies takie gowno i tyle tego ostatniego grubo

ja tak robie u siebie a sie okaze jak bedzie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bushman dnia Nie 18:01, 24 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Tarnów 126p Team Strona Główna :: Mechanika Fiata126p Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
     Tarnów 126p Team: Fiat 126p     
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media
Regulamin